» اخبار » قدر زر زرگر شناسد، قدر گوهر گوهری
قدر زر زرگر شناسد، قدر گوهر گوهری
اخبار

قدر زر زرگر شناسد، قدر گوهر گوهری

بهمن 16, 1402 18082

روزیکه محمد حقیقت زبان به تمجید از دکتر رسول خادم گشود

رئیس سابق فدراسیون کشتی خطاب به دکتر رسول خادم گفت :

می‌دانم موانع برای خدمت به کشتی بسیار زیاد است اما از رسول خادم و همکارانش می‌خواهم با قدرت به کار خود ادامه بدهند.

سید محمد خادم حقیقت اظهار کرد: در سه دوره به عنوان رئیس فدراسیون کشتی فعالیت کرده ام و مدارج ترقی در کشتی را نیز پله به پله طی کردم.

کشتی گیر بودم، در رقابتهای المپیک قضاوت کردم، بعنوان رئیس هیئت کشتی تهران، دبیر و نایب رئیس فدراسیون نیز فعالیت کردم و با تجربه و تسلط کار را دنبال کردم.

رئیس اسبق فدراسیون کشتی ادامه داد:

امروز که می بینم پس از چند سال مدیریت فدراسیون کشتی به دست اهل این رشته( رسول خادم) افتاده است و یک تیم مدیریتی جوان، فنی و اهل پشتکار،کار را برعهده گرفته‌اند بسیار خوشحالم و می‌دانم در صورت تداوم درکار و داشتن فرصت می‌تواند به موفقیت های خوبی دست یابند.

محمد خادم حقیقت تصریح کرد:

در زمان حضورم در فدراسیون کشتی کارهایی انجام دادم که می بینم امروز رسول خادم در حال ادامه و شکل گیری مناسب تر آن است،

از آن جمله،بها دادن به مسابقات انتخابی و اهمیت دادن به پشتوانه ها است و درصورتی که این کارها تداوم داشته باشد و یک نهال شکل بگیرد با تغییر مدیران نیز کسی نمی تواند این ساختار را برهم بزند.

یکی از موفق ترین مدیران تاریخ کشتی ایران در ادامه تاکید کرد:

وقتی رسول خادم مسئولیت فدراسیون کشتی را قبول کرد تعجب کردم، زیرا معتقدم جایگاه ایشان فراتر از این بود، اما بسیار خوشحال شدم که کسی که از کودکی‌اش کشتی های او را دنبال کرده بودم و شاهد ترقی و رشد وی در کشتی بودم احساس وظیفه کرد و وارد مسئولیتی در کشتی شد تا دین خود را به کشتی ادا کند.

محمد خادم افزود:

همیشه اخبار کشتی را مو به مو دنبال می کنم و خوشحالم که با حضور رسول خادم و قهرمانانی که در کنار وی حضور دارند مردم از موفقیتهای این رشته شاد می شوند و قطعا این دوستان باید بدانند که خوشحالی مردم و دلگرمی آنها باید مهمترین هدفشان باشد.

داور قضاوت کننده در المپیک افزود:

وقتی برای خدا و مردم کار کنی، اصلا ناامید نمی شوی زیرا می دانی که اجر کارت را می بینی.

محمد خادم تاکید کرد:

بسیار خوشحالم که با وجود اهل کشتی کارهای مهم و بنیادی که در زمان مدیریتم در کشتی انجام می شد دوباره از سر گرفته شده است و امیدوارم که بگذارند این نهال در کشتی شکل بگیرید و باقی بماند.

محمد خادم در ادامه خاطر نشان کرد:

سه بار تجربه مدیریت کشتی را دارم و می دانم موانع برای خدمت به کشتی بسیار زیاد است، اما از خادم و همکارانش می خواهم با قدرت به کار خود ادامه بدهند.

سید محمد خادم در پایان گفت:

کتاب خاطرات بیش از سی سال حضورم در کشتی کشور به رشته تحریر درآمده و تمام خاطرات خود را در آن نگاشته ام که امیدوارم سند راهی برای آیندگان باشد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00
جیرئیل خان بابائی

جیرئیل خان بابائی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×