» اخبار » ادامه تمرینات حسن یزدانی همچنان در لپوصحرا؟/ حسن در اردوی نور حاضر شد اما به جویبار بازگشت
بازگشت حسن یزدانی به اردو
اخبار

ادامه تمرینات حسن یزدانی همچنان در لپوصحرا؟/ حسن در اردوی نور حاضر شد اما به جویبار بازگشت

اردیبهشت 28, 1403 150104

ادامه تمرینات حسن یزدانی همچنان در لپوصحرا؟/ حسن در اردوی نور حاضر شد اما به جویبار بازگشتحسن یزدانی پس از ماه ها دوری از اردوی تیم ملی، امروز جمعه بیست و هشتم اردیبهشت، تمرین خود را زیر نظر سرمربی تیم ملی در اردوی تیم ملی در مازندران انجام داد.
دارنده ۹ مدال جهان و المپیک، پس از ماه ها دوری از میادین به دلیل جراحی کتف، چند وقتی است که تمرینات کشتی خود را در سالن اختصاصی خود(سالن امام علی )در زادگاه خود روستای لپوصحرا جویبار پیگیری می کند.
در شرایطی که اردوی تیم ملی کشتی آزاد در شهرستان نور استان مازندران با حضور محدود ملی پوشان در حال برگزاری است، یزدانی پس از مدت ها غیبت در اردوهای تیم ملی، جمعه بیست و هشتم اردیبهشت در اردوی تیم ملی حاضر شد و زیر نظر کادر فنی تیم ملی تمرین کرد.
البته یزدانی با هماهنگی سرمربی تیم ملی در پایان تمرین،بار دیگر به زادگاه خود بازگشت تا ادامه تمریناتش را زیر نظر فیزیوتراپ و بدنساز خود دنبال کند این احتمال وجود دارد در اردوی تیم ملی حاضر نشود.
باید دید که آیا حسن یزدانی تا در مسابقات رنکینگ مجارستان و بعد از آن تا المپیک پاریس تمریناتش را در لپوصحرا دنبال خواهد کرد یا تصمیم دیگری گرفته خواهد شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00
جیرئیل خان بابائی

جیرئیل خان بابائی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×